Nog 40 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu Nog 40 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu

Nog 40 dagen!

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

02 Oktober 2015 | Nederland, Hillegom

Nog 40 dagen,
Nog geen vliegticket,
Nog geen werkvisum,
Nog geen werk,

IK GA NAAR AUSTRALIË!

Wij eigenlijk, want in mijn eentje zou ik zoiets nooit doen. Ik ga samen met Sonny. Sonny is 18, ik ben 22. Ik ben het oudste, en uiteraard het wijste van ons twee. Oké en een beetje chaotisch waardoor er 40 dagen voordat wij gaan nog steeds niet veel is geregeld. Maar hé, ik heb mijn paspoort al betaald dus we gaan sowieso!

Het begon zo’n vier maanden geleden een beetje als een grapje. Een half jaar naar Australië, en half jaar weg van hier. Bijna een jaar lang zomer! Klonk toch niet heel verkeerd dus tuurlijk wilde ik dat! Als wij toen al wisten dat het echt zou gebeuren dan hadden wij dat visum nu natuurlijk al lang gehad! Nouja, of niet. Vier maanden, dat zijn ongeveer.. 4x30… dus 120 dagen. Heel wat dagen om dat soort dingen uit te stellen dus!
Maar nu moet het echt gaan gebeuren. Over 40 dagen, als alle kindertjes met hun lampionnen langs de deuren gaan en families laten ruzie maken over wie de deur dit keer moet open doen, stappen wij in het vliegtuig. ZOEFF!

Mijn tas die heb ik al. Twee zelfs. Zie je, je kan beter dingen uitstellen…
Die tas had ik dus wel mooi van te voren al gekocht. Helemaal uitgezocht met zo’n mannetje die daar verstand van heeft. Het was de laatste van dat soort en er zat een draadje los, waardoor mijn moeder er nog even 10% korting van af wist te praten. Nou, ik blij natuurlijk! Hup, betaald, nog even gekeken of Lasse Schöne toevallig in de winkel liep, en tevreden (ondanks dat ik hem niet tegenkwam) de winkel weer uit gelopen.

Twee weken later wilde ik de tas terug brengen. Ik had een backpack gewonnen op 100%nl. Ja stom natuurlijk dat ik daar geen rekening mee had gehouden…
Dat terugbrengen kon trouwens niet meer, door die 10% korting. Dan kan je dus toch beter alles op het laatste moment doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 14 Okt. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 28850

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 12 Mei 2016

AUSTRALIË

Landen bezocht: