Nog 28 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu Nog 28 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu

Nog 28 dagen!

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

13 Oktober 2015 | Nederland, Hillegom

Nadat het visum was aangevraagd werd het pas echt spannend. Zouden we hem krijgen? Pas dan kon het echte werk gaan gebeuren. Werk regelen, plannen maken, en het belangrijkste: een ticket boeken!
De dagen kropen langzaam voorbij, en de tijd die we nog in Nederland hebben werd korter en korter. De dagen die er over bleven om dingen te regelen werden steeds minder. We stonden stil. Geen visum betekende geen reis..

HA! Dat visum bleken wij dus allang te hebben! Gewoon die zelfde avond al! Ja.. er stond ook eigenlijk nergens dat je op een mailtje moest wachten ofzo dus waarom we dat nou deden...

Nou goed, het visum was er! PFOE wat een opluchting. Dat bekende dat de reis door kon gaan! Wij waren klaar voor de volgende stap: BOEKEN!

Gisteren hebben Sonny en ik dat dus eindelijk gedaan. 11 november stappen wij in het vliegtuig om daar twee dagen later, op 13 november, uit te stappen op een mooie plek. Een plek waar je in je shirtje rond kan lopen. Een plek waar de zon schijnt. Een plek waar het zomer is...
AUSTRALIË!! WE KOMEN ERAAAN!!

Yeah.

• 14 Oktober 2015 - 18:38

Monika:

Lieve Yara & Sonny,

GEBOEKT!!

Voor jullie heel lastig om voor te stellen, maar wij als ouders vinden het natuurlijk nog veel spannender dan jullie dit vinden, het is wel heeelllll.....ver weg hoor Australië (los laten...noemen ze dit).

Het zal ons vast de nodige slaperloze nachtjes gaan brengen.

Nog 28 dagen moeten jullie nog heel veel vragen aan ons beantwoorden, want ja: denken jullie hier aan en denken jullie daar aan, en hoe zit dit en dat?!! Voor ons is dit ook net als voor jullie een groot avontuur..

Maar wat vinden we het super stoer en gaaf voor jullie!!

Een half jaar, wat zullen we jullie gaan missen, maar ook zoo.. benieuwd naar jullie verhalen, foto's enz. (hopen we natuurlijk heel veel van jullie te krijgen hihi)

Wij willen jullie natuurlijk nu alvast heel veel plezier wensen, ook met de voorpret!!

Veel liefs Willem & Monika

• 14 Oktober 2015 - 20:50

Ingrid:

Hallo Yara en Sonny,

Superleuk dat jullie een plan werkelijkheid gaat worden!
    Maar ook wij vinden het heel spannend, het is zolang en zo ver weg.
    We hopen op veel verhalen en foto`s tijdens en na jullie reis.
    Ga er vooral heel erg van genieten en maak er samen een onvergetelijke reis van!

Lieve groetjes Marco en Ingrid