Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

01 November 2015 | Nederland, Hillegom

Als iemand mij nu zou vertellen dat dit allemaal een droom was, dan zou ik het zo geloven. Over 10 dagen gaan we weg… ik kan het me nog totaal niet voorstellen. Over 12 nachtjes word ik wakker in Australië… AUSTRALIË!

‘Heb je er al zin in?’ Zin… ja, nouja… tuurlijk vind ik het leuk dat we gaan, en iedereen zegt dat het er fantastisch is dus ja het moet daar wel echt helemaal super zijn natuurlijk. Maar of ik er nou echt naar uitkijk… Hoe kan ik nou ergens naar uitkijken terwijl ik geen idee heb naar wat ik nou eigenlijk uitkijk? Ik kijk uit naar het mooie weer, ja, daar heb ik zin in! Ik kijk uit naar de vrijheid die we daar zullen hebben, het even weg zijn van deze plek waar ik alles en bijna iedereen ken, maar verder… Ja we gaan er echt wel leuke dingen doen maar ik kan niet echt uitkijken naar dingen waarvan ik niet weet wat het is..

Ik heb er gewoon nog totaal geen beeld bij. Ja, spinnen en kangoeroes maar heel erg veel verder kom ik nog niet hoor. ‘Ahjoh, dat went vanzelf!’ Nou, goed, dat zal dan wel.
Tot die tijd tel ik gewoon de dagen af. Vandaag zijn we bij tien. En na vannacht nog maar negen. Ik tel de dagen af tot ik in het vliegtuig stap en iedereen hier gedag moet zeggen. De dag waarop ik vertrek naar een plek aan de andere kant van de wereld. Een plek waar ik niks en niemand ken. Een plek waar alles nieuw en anders is…

Nog 10!

  • 10 November 2015 - 21:30

    José Nederstigt:

    Sonny en Yara,
    wij willen jullie een hele fijne en mooie reis wensen, hopelijk krijgen we veel mooie foto,s te zien!
    Groetjes van tante Seetje en ome Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 14 Okt. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 28847

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 12 Mei 2016

AUSTRALIË

Landen bezocht: