DE dag - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu DE dag - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu

DE dag

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

11 November 2015 | Nederland, Hillegom

Vandaag..
Vandaag gaan we. Het is 1:22, over vijf uur gaat de wekker. Best wel vroeg, maar dan kan ik Femke nog even gedag zeggen voordat ze gaat werken.

1:23, over acht uur sta ik op Schiphol. Over acht uur moet ik iedereen gedag gaan zeggen. Het liefst zou ik dat moment overslaan. Stiekem een vlucht eerder nemen en gaan zonder dat echte afscheid straks op Schiphol. Ik zit er tegenop.. Dan zit iedereen je zo aan te kijken, te wachten tot je eindelijk gaat huilen. Nou en van de zenuwen gebeurd dat natuurlijk weer. Dan staat iedereen toe te kijken hoe je zit te huilen, of huilt voor de aardigheid nog even mee.. Ik twijfel of ik mascara op zal doen. Anders moet je nog je tranen voorzichtig wegvegen ook en kan je niet lekker wrijven..
Gaat iedereen je nog even extra goed vasthouden, nou dan huil je nog net even iets harder. Nee dat afscheid vind ik heelemaal niks.
Wel lief. Dat papa, mama, Larissa, Laura, en Willem en zijn moeder speciaal voor mij (en Sonny natuurlijk) naar Schiphol komen. Gedag zeggen kunnen ze hier ook prima, maar voor mij stappen ze in de auto, de bus of de trein. Voor mij rijden ze die kant op. Voor mij staan ze daar. Ik ga jullie missen!

Nog even een paar uurtjes slapen. De allerlaatste uurtjes in mijn eigen kamertje, in mijn eigen bed, met al mijn eigen spulletjes om me heen. Waar zal ik het komende half jaar allemaal slapen? Ik heb op dit moment echt nog geen flauw idee. Maar misschien is dat maar beter ook.

Dag lieve opa, dag Toby, dag oma, dag papa en mama, dag Femke en Melle, dag Linnaeushof en dag lieve vrienden en vriendinnen. Het gaat nu echt beginnen. Vandaag vertrekken wij. Vandaag is het begin van een groot avontuur!!

WAA

  • 11 November 2015 - 16:55

    Femke:

    Jammer helemaal voor niks staan zwaaien bij de polderbaan. Stonden om 1uur bij de mac hadden eigenlijk een uur eerder moeten staan dan hadden we je wel kunnen uitzwaaien. Veel plezier en eet niet te veel in china kakken in het vliegtuig is geen pretje en word er denk ik in maleisie een noodlanding gemaakt door een gigantische stank.

    Groetjes ook aan sonny

    Gert en Femke

  • 11 November 2015 - 19:26

    Ingrid:

    Dag lieve Yara,

    Heel veel plezier op dit grote avontuur.
    Het is erg leuk je stukjes te lezen en ik hoop dat je daar de komende maanden ook tijd voor hebt.
    We gaan je zeker heel erg missen, maar we vinden het voor jou super!!!!

    X papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 14 Okt. 2015
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 28846

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 12 Mei 2016

AUSTRALIË

Landen bezocht: