Smeerkaas - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu Smeerkaas - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yara Vasbinder - WaarBenJij.nu

Smeerkaas

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

14 November 2015 | Australië, Sydney

Half twee. Op  de grond  ligt Kimberley haar kaart van Sydney, op de bank liggen snoepjes die ik van mama had gekregen, en Sonny met zijn lonely planet. We zijn aan het plannen. Nog twee nachtjes mogen wij bij John slapen en daarna  moeten wij weer verder. Waarheen? Nog geen flauw idee! We zijn er allebei niet echt  bij met ons hoofd. Last van een jetlag en van honger. In de keuken is John  te horen, dus durven wij onze kamer niet uit. Het is  best gek om zomaar in iemand anders zijn huis te wonen... vanmorgen wilde  ik de smeerkaas uit de koelkast pakken, maar op dat moment dacht ik dat ik de deur hoorde dus gooide ik snel de koelkast dicht  met de smeerkaas nog open. Gelukkig  bleek de kust veilig en kon ik de smeerkaas toch nog dicht doen. Alles is hier zo onwijs duur.  Alleen die smeerkaas was  een beetje te betalen. Je betaald hier extra voor gluten. Maar voor gluten willen bij best een beetje extra  betalen.
Eigelijk hadden wij spaghetti  gekocht voor gisteravond, maar al voor het avondeten waren wij in slaap gevallen dus die spaghetti ligt nu klaar voor vanavond. Al vanaf dinsdag avond hebben wij niet normaal avond gegeten. Ik kijk eigelijk altijd uit naar spaghetti, maar nu al helemaal! Sonny denk ik ook, die droomde er zelfs over.
Op de angst voor het tegenkomen van John in dit huis na, hebben wij een heerlijk rustig dagje. Het regent al de hele dag maar  dat  is niet zo erg. We hangen toch maar een beetje op onze kamer rond.

Nou wij gaan weer even verder. Opzoek naar werk, en mooie plek om naartoe te gaan over twee dagen. Späterrr!

Oo, en bedankt voor jullie reacties, dat vinden wij leuk om te lezen ;D

• 14 November 2015 - 17:08

Laura:

Hallo Yara en Sonny!

Hele leuke verhalen om te lezen :) weten jullie inmiddels al wat de volgende bestemming is? Gelukkig is het reizen allemaal goed gegaan. Ik denk dat je hier best een leuk boek over kan schrijven Yaar!

Geniet lekker van de dagen in Sydney!

xx Laura

• 14 November 2015 - 20:31

Monik:

Hoi lieve Yara en Son,

Is die John een grote enge man ofzo hihi....
    Hoop wel dat jullie menu de komende maanden uitgebreid gaat worden dan alleen (goedkope) smeerkaas"! Maar dat zal wel goed komen....
    Hoop voor dat jullie snel weer een beetje bij komen van de reis en al die tijdsverschillen, zodat jullie er fris tegen aan kunnen...

Liefs monika x

• 15 November 2015 - 13:10

Wendy:

Hi yara, wat een heerlijke verhalen. Hoe vind je Sydney? Ga naar de bleu mountains, niet ver van Sydney en super mooi! Have fun!